اولین اثار ال کلاسیکوی تمام نشدنی

نتايج گزارش يک موسسه تحقيقاتي در اسپانيا نشان مي‌دهد برگزاري 4 پيکار ميان بارسلونا و رئال‌مادريد نتايج اجتماعي مثبت و منفي داشته است.
 به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از روزنامه نويه‌زورخرسايتونگ، خوليان ويسکاستين، مدير سازمان اي.اس.اي اظهار داشت: محققين ما متوجه با‌آماربرداري و تحقيقات همه‌جانبه خود متوجه شدند انجام اين مصاف‌ها اثراتي مثبت و منفي نه فقط در حوزه ورزش بلکه کشور داشته است.
اين اظهارات از سوي مسئول اين موسسه در شرايطي عنوان شد که از اواخر سال گذشته که فصل باشگاهي فوتبال به آخر خط نزديک شد، مشخص شد در ديدار برگشت لاليگا، فينال جام حذفي اسپانيا، دو ديدار رفت و برگشت ليگ قهرمانان، اين دو تيم بزرگ اروپا از سرزمين ماتادورها در مدت زمان 18 روز(ال‌کلاسيکو‌هاي چهارگانه) تبعاتي عجيب براي شهروندان اسپانيا به همراه دارد.
اين مقام افزود: از اين چهار دربي، تنها دو ديدار انجام شده و دو بازي ديگر هنوز باقي است. به اين خاطر از ارائه آمار دقيق خودداري مي‌کنيم و در قالبي کلي، بايد عنوان کنيم در نيمي از مسير طي شده دربي‌هاي مذکور، شمار افرادي که به استرس‌‌ها در جامه مبتلا هستند، افزوده است.
آمار کلي اخذ شده از مراکز درماني بيان‌‌گر همين نکته است در اين دوره به خاطر افزايش هيجانات منفي بر شمار مبتلايان به سکته و بيماران ديابتي افزوده شده است.
وي ادامه داد: نکته مثبت اين دربي‌ها، کاهش شمار کساني است که استعمال سيگار مي‌کنند. شايد در حاشيه تبليغات اين دربي‌ها، بطور مستقيم بر کسب سلامت بيشتر تبليغ شده، مردم اسپانيا کمتر اقدام به استفاده از اين ماده مخرب سلامتي کرده‌اند.
در اولين گام از اين سري ‌ال‌کلاسيکوهاي چهارتايي، بارسا و رئال ابتدا هفته قبل در لاليگا به تساوي يک بريک رسيدند. سپس به فاصله چهارروز در فينال کوپادل‌ري، رئالي‌ها با گل کريستيانو رونالدو به برتري يک بر صفر رسيدند.
سومين مصاف اين دو حريف ديرينه چهارشنبه هفته جاري در مرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان در ورزشگاه سانتياگوبرنابئو انجام خواهد شد و بازي برگشت هفته آينده به ميزباني کاتالاني‌ها در ورزشگاه نيوکمپ انجام خواهد شد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 4 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 1414
بازدید کل : 71789
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket